V Hořicích si kluci spravili chuť

30.10.2016 20:09
Krajský přebor starších přípravek měl na programu předposlední kolo podzimní části, které se tentokrát odehrálo v Hořicích. Úvodní utkání proti domácím jsme neodehráli úplně nejlépe. V první půli byla naše hra laxní, pomalá a nadšeně hrající domácí vedli 3:1. Druhý poločas byl mnohem lepší, kluci zpřesnili a zrychlili hru, předvedli pár super kombinací a šesti góly skóre otočili. Druhé utkání proti hradeckým "Votrokům" bylo krásné, soupeř byl výborný, utkání mělo štávu a na obou stranách jsme viděli spoustu hezkých akcí. Hradečtí měli možná malinko lepší individuální dovednosti, my to doháněli  bojovností. První půle skončila 2:0 pro nás, druhá remízou. Poslední utkání proti Novému Hradci bylo stejně jako ve Staré Pace spíše bojovné než fotbalové, ale v obou poločasech jsme byli určitě lepší a o dvě branky zvítězili. Uktání jsme si zbytečně komplikovali pomalou a nepřesnou rozehrávkou od brankáře, ale na druhou stranu to mají kluci v bráně těžké, protože hráči v poli jsou při rozehrávce statičtí. Mluvil jsem o tom po utkání s Kubou a říkal: "No a jak to mám hrát, kluci jsou obsazený, stojí,nesmíme nakopávat balóny vzduchem a já pak nevím, jak to mám rozehrát. Potom to dvakrát zkazím a už mi to nejde". No, a právě o tom to je. Takže když nevím, tak balón odkopnu, abychom měli všichni klid a pokoj? No nevím. Já třeba neviděl, že by hradecký brankář nakopával dlouhý balóny vzduchem. Za to jsem při rozehrávce viděl nabídku útočníků, snahu odskočit si od obsazujícícho hráče, snahu jít proti balónu, snahu nenechat se předskočit obráncem. To jsou vše dovednosti, které jsou důležité nejen při rozehrávce, ale i ve hře. Nejen hra 1v1 je dovednost, ale i výše uvedené situace jsou dovednosti. A když to vzdáme a začneme si říkat: "Tak to nakopni, když nevíš", tak to je začátek konce. Ty dovednosti nikdy nedostaneme pod kůži a až budou kluci starší, budou jim chybět. Za dnešní celý den si kluci zaslouží pochvalu, snažili se, makali a hlavně jsem rád, že si spravili chuť po nevydařeném "atletickém tréninku" v Kochánkách. Příští neděli se všichni těšíme na závěrečné kolo v Jičíně, které rozhodne, zda v jarní sezóně budeme hrát ve finálové skupině! Tak se všichni přijďte podívat a kluky povzbudit...
 
Hráli: Hýča S., Hýča T., Viták, Matoušek, Mates, Čistecký, Pokorný, Nydrle a úvodní utkání Čermák a Čeřovský.